Online időpontfoglalás, e-recept, egészségügyi applikációk, telemedicina – ezek az innovatív technológiák már elengedhetetlen jellemzői a mindennapoknak, új korszakot indítottak a hazai egészségügyben is. A COVID világjárvány alatt ugrott meg a digitális megoldások iránti igény mind a betegek, mind az orvosok részéről. A digitalizáció segítette a pandémia jelentette kihívások megoldását, majd a hosszú távú fejlődés kulcsává is vált. A fejlesztések nemcsak az ellátás minőségét növelik, hanem az orvos-beteg bizalmat is erősíti.
„Az egészségügyi szolgáltatók, orvosi centrumok ráébredtek arra, hogy a sikeres működéshez elengedhetetlen a páciensekkel való aktív kommunikáció. Ma már nem elegendő, ha a pozitív visszajelzések szájhagyomány útján terjednek. Az online világban a betegek tudatosan választanak szolgáltatót különféle platformokon keresztül” – hívta fel a figyelmet a Future Management stratégiai vezetője.
Oláh Bertold kiemelte, hogy az online visszajelzések, páciens-vélemények, valamint az orvosok és szolgáltatók digitális jelenléte ma már nem megkerülhető. „Ahogy a piac telítődik, egyre fontosabbá válik, hogy ki milyen benyomást kelt online. A páciensek a digitális világban tájékozódnak, véleményt formálnak, és ez alapján választanak orvost.”
A teljes cikk az egeszsegkalauz.hu-n olvasható!